Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2013 18:01 - Имаме ли още държава?
Автор: knigiknigi Категория: Политика   
Прочетен: 1953 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След изказано мнение в един форум, че протестите са незаконни, реших да проверя законността на вечерните протести. Обадих се в общината на тел. 02 93 77 303. От там ми казаха, че с това се занимава Дирекция обществен ред и сигурност. Тел. 02 987 68 53 - Красимир Димитров. Попитах го има ли разрешение за протест или митинг, за затваряне на възлови кръстовища и т.н. Отговорът му ме изуми! Нямало разрешение, но по закона за свободно преминаване на хора, било горе-долу легитимно протестирането. А ако ме притеснявали затворените улици и кръстовища което пък пречи на моето свободно преминаване, да подам сигнал в полицията. Като го попитах това не е ли негово задължение ми затвори телефона и при повторните ми опити да го попитам пак затваряше. След разговор с негови колеги се уточни, че те информирали полицията. При питане на полицията първо ме попитаха от къде се обаждам и защо питам, а после ме помолиха да звънна след 1 час да го обсъдели първо?! Позвъних след час и дежурния ми каза, че още нямало отговор. И ме попита какво съм искала да направят-да станело като в Турция ли?  
Е аз не съм полицай, но сигурно трябва да има какво да се направи. Иначе се питам има ли в момента държава? Как и община и полиция са безсилни пред тълпата. Как се позволява на 20,30 и 50000 човека да разиграват 2 000 000 София? Значи звено масови безредици трябва да се разформирова. Те не могат да се справят с един мирен протест който обаче затруднява нормалния живот на хората, а как ще се справят с една агресивна тълпа? Или могат само силово? И са неподготвени за нежна революция? 
А към протестиращите - така ли ще стигнем до новия начин на демокрация? С безаконие да творим новите закони? И утре като дойдат новите управляващи някой не ги харесва и спретне същото ? Пак ли избори? И докога?
Така, че нека има протести, но законни. Ако все още има закони в България, и въобще България.


Тагове:   полиция,   закони,   протести,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getmans1 - да!!!
25.06.2013 22:43
Докато започнат да мислят за хората "от улицата", нали са "слугите" на народа!
цитирай
2. knigiknigi - Прочете ли поста getmans1?
25.06.2013 23:56
Ако може да отговориш на основния въпрос на поста ми. Какво пречи протеста да е законен? Нали протестирате за смяна на системата и за спазване на законите?
цитирай
3. getmans1 - да!!!
26.06.2013 15:11
Разбира се, че съм го прочел щом коментирам.
Вземането на разрешение предполагам че изисква някакви формалности чиито изисквания автоматично пращат на "кино" спонтанноста на протеста. Това което са Ви казали от полицията за Турция също важи с пълна сила, точно това парламентарно мнозинство не може и няма да си позволи втори път това което стори през януари 2008г а и няма народ който ще го понесе.

След това което се случи през зимата, това което става по света просто респектира т.н. наши държавници и институции.
Тези които дойдоха на власт с манипулации и измама и явно не искат да се съобразят с обществените нагласи са просто обречени на неуспех. Повтаряйки милион пъти колко Борисов бил прост и тъп сами си повярваха и паднаха в капана, мизерните левчета във вид на помощи с които искат да си купят спокойствие също не са решение на въпроса.

На всички е ясно че този неистов стремеж към власта не са проблемите на народа а кой да контролира договорените 15 милиарда за следващия програмен период и точно затова си затварят очите пред законноста и от СТРАХ.
цитирай
4. knigiknigi - Проверих
26.06.2013 16:07
Не отнема никакво време-просто трябва да пуснеш едно уведомление. Може и по имейл.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: knigiknigi
Категория: Политика
Прочетен: 62174
Постинги: 10
Коментари: 202
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031